Vysoko akostný prevodový olej na báze hydrokrakových syntetických základových olejov. Vďaka použitiu vynikajúcej kombinácie aditív disponuje olej extrémnou strihovou stabilitou, zlepšeným indexom viskozity, modernou ochranou proti korózii a rovnako stabilnými trecími pomermi. Dosahuje tak vysokú výkonnosť na spojke. Olej bol špeciálne vyvinutý na splnenie náročných požiadaviek dvojspojkových radiacich prevodovkách (prevodovky DSG). Prevodový olej 8100 je vhodný predovšetkým do tých dvojspojkových prevodoviek, ktoré používajú spoločnú olejovú náplň na spojku, synchronizáciu, ozubené súkolesia a hydraulické ovládanie.
BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW 83 22 2 433 157, BMW DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW DCTF-2, BMW MTF LT-5; Eaton PS-278; Fiat 9.55550-HE2, Fiat 9.55550-MZ6; Ford 1490761, Ford 1490763, Ford F-DC, Ford KU7JM2C218AA, Ford WSS-M2C 218-A, Ford WSS-M2C 936-A; Chrysler, Chrysler 68044345 EA, Chrysler 68044345 GA; Jaguar / Land Rover GX73-M1R564-AA; MB 236.21, MB 236.22, MB 236.24, MB 239.21, MB A 000 989 04 03, MB A 000 989 20 02; Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I; Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2; Porsche 999.917.080.00, Porsche 999.917.080.01; Renault DW5, Renault DW6; Volvo 1161838, Volvo 1161839; VW G 052 182, VW G 052 529, VW G 052 536, VW G 055 529, VW G 055 536; ZF TE-ML 11
Všestranný prevodový olej pre dvojspojkové prevodovky. Spĺňa požiadavky mnohých výrobcov vozidiel a prevodoviek, ako sú napr. BMW DCTF-1 / DCTF-1+ / DCTF-2, Chrysler Power Shift, Citroen DCS, Ford Power Shift / F-DC, Getrag DCT / DCTF / TF DCT-3, Jaguar / Land Rover, Mercedes-Benz (DCT), Mitsubishi TC-SST, Peugeot DCS, Porsche, Renault EDC-6, Renault EDC-7, VW, Seat, Škoda, Audi (6 a 7stupňové DSG), Volvo Power Shift, ZF atď.
Dodržať prevádzkové a servisné predpisy výrobcu vozidla, alebo prevodovky. Optimálna účinnosť je zaručená iba použitie v nezmiešanom stave so zvyškami iného prevodového oleja.