Chráni systémy pre dodatočnú úpravu výfukových plynov. Vďaka pokročilej aditívnej technológii, ktorá zlepšuje ochranu pred opotrebením a zvyšuje oxidačnú stabilitu, splňuje olej požiadavky najmodernejších motorových koncepcií. Taktiež umožňuje formuláciu oleje s nízkym obsahom popolovín a so zlepšenou znášanlivosťou so zreteľom na katalyzátor a filter pevných častíc (DPF). Pomocou zvoleného nastavenia viskozity je motor taktiež pri extrémnych situáciách, ako sú napr. vysoké teplotné a mechanické zaťaženie, výborne chránený.
ACEA E9; API CK-4, API SN; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DFS 93K222; Ford WSS-M2C 171-F1; Mack EOS-4.5; MB 228.31; Renault Trucks RLD-3; Volvo VDS-4.5
ACEA E7; Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20081; Deutz DQC III-10 LA; JASO DH-2; MAN M3575; MAN M3775; MTU Typ 2.1
Olej splňuje požiadavky najmodernejších motorových koncepcií so zníženou emisiou škodlivých látok. Je optimálny pre úžitkové vozidlá, autobusy v miestnej aj diaľkovej prevádzke a taktiež pre lesné, poľnohospodárske a stavebné vozidlá. Vďaka svojej dobrej výkonnosti sa olej optimálne hodí pre použitie v moderných motoroch splňujúcich normy Euro IV, Euro V a Euro VI. Obzvlášť doporučený je pre vozidlá vybavené filtrom pevných častíc (DPF). Olej Top Tec Truck 4450 15W-40 je bez obmedzení spätne kompatibilný v mnohých vozidlách. V súlade s požiadavkami výrobcov sa môže použiť aj v motoroch splňujúcich iba staršie normy Euro II a Euro III.
Odporúčané použitie oleja je iba pre dieselové motory.