Ľahkobežný motorový olej na báze syntetickej technológie s obsahom najnovších aditív. Je špeciálne prispôsobený najnovším ustanoveniam emisných predpisov. Výborne chráni pred opotrebením a zaisťuje optimálnu čistotu vnútrajška motora. Zaručuje obzvlášť pri kritických prevádzkových podmienkach optimálny tlak oleja a stabilný mazací film. Umožňuje realizovať maximálne dĺžky intervalov výmeny oleja. Znižuje spotrebu oleja. Prekonáva vysoké požiadavky testov na motorové oleje uznávaných výrobcov motorových vozidiel. Zabezpečuje funkčnosť filtra pevných častíc (DPF) a stará sa o jeho maximálnu životnosť.
ACEA E6 E7 E8 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EOS-4.5; Renault Trucks RGD, Renault Trucks RLD-3, Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5
Caterpillar ECF-1-a, Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20086; DAF HP2; Deutz DQC IV-10 LA; Iveco 18-1809 NG2; JASO DH-2; Mack EO-M Plus, Mack EO-N; MAN M 3271-1, MAN M 3477; MAN M 3775; MB 226.9; MTU Typ 3.1; Scania Low Ash; Volvo CNG, Volvo VDS-3
Špeciálne odporúčaný pre moderné vysoko zaťažené dieselové motory úžitkových vozidiel spĺňajúce normy Euro IV, Euro V a Euro VI a vybavené úpravou výfukových plynov a filtrom pevných častíc (DPF/CRT). Olej je spätne kompatibilný a môže sa čiastočne použiť v nezmiešanom stave s iným olejom aj v starších motoroch úžitkových vozidiel spĺňajúcich normy Euro II a Euro III.
Dodržať prevádzkové a servisné predpisy pre lehoty výmeny oleja výrobcu úžitkového vozidla alebo motora. Odporúčané použitie oleja je iba pre dieselové motory.